Pages

2016. május 1., vasárnap

Elmaradásaim :) Csak nem sorban.

Március 28.
Sziasztok, Szép Napsütéses napot így Húsvétkor Lányok! Remélem jól telik. 
smile hangulatjel
 Azt hiszem beálltam a hétvégés... fűzős... mikor van időm ....sorba jelenleg. Régóta nem jelentkeztem ennek nyomós oka van amit nem szeretnék mégegyszer megismételni. Pl hogy alig jelentkezem hiszen megszoktátok hogy itt vagyok. Ez most is a maradékból készült, belülről kifelé a színek : 15/0 Miyuki kása 4202, 15/0 S/L Pomegranate kása 2113, 11/0 Delica 1513 barack telt matt, 11/0 Delica Garnet Gold Luster DB0105, 4mm bicon Swarovski Crystal Astral Pink, Swarovski 4 mm gold tekla. 
smile hangulatjel
Szép Napot nektek!



Május 1.
Szép Napot 
smile hangulatjel
 A Perles csomag tartalmának 3. részvevője Csilla medálja. Már régóta tetszett nekem! Húsvét óta tart ez a narancsos barackos rózsaszínes imádat is. Most Sun Swarovski bicon-t, Peach Swarovski pearl, Miyuki Rocaille Durocoat 11/0 4202 - Galvanized Gold, Miyuki Rocaille Duracoat 15/0 és 11/0 4462 - Op Dk Salmon, Chilli Beads 4x11mm Opaque White AB, Cabochon Luna Soft 24mm Rose Peach gyöngyöket használtam 
smile hangulatjel
Csodás napot nektek!! 
heart hangulatjel
 Thank you Perles & Coagain the pearls.




Április 24.
Sziasztok smile hangulatjel Újra megtalálni önmagam a gyöngyök és én és a motto mindig az hogy "Ha mersz, nyersz!". Ugyanis tegnap kétségek között kezdtem el ezt mert ici picit tartottam hogy nem lesz elég a galvanizált hot pink 11-es kása de sikerült és kezdődik a lila őrületem. Sabine 10 gr ot írt de 8 gr elég lett szóval ha bárki elkezdi.... Kiszúrtam a minden színű Crystal Paradise Shine Swarovski bicon csillogását und dann los! grin hangulatjel Használtam még dark metal amethyst superduo-t, Swarovski Pastel rose teklát, kása 15/0 Mat Met Silver Gray. Még sok szépséget mutatok majd hiszen még tartalmaz ezt azt a Perles zsák! Egyébként születésnapi elő ajándék a csomag. Még az is felmerült esetleg túl rózsaszín de nem az, ezzel a sötét duóval ez kompenzálva van szerintem. Mit szóltok? Nektek is úgy tetszik mint nekem? A labda elég méretes 5 cm kb . és nehéz is, van súlya. Arra gondoltam valami gumiband-al fogom megcsinálni hogy tartsa majd. Szép Napot nektek!! 


Április 26.
Sziasztok 
smile hangulatjel
 Engem is megihletett Anita csigája így nekem is kellett egy de nem csak egy lesz 
grin hangulatjel
 Hú hát elég sok színből áll összesen 15 ha jól emlékszem a lényeg nem volt hely a festékes palettámon. A kezdetben biztosan rózsaszínre gondoltam aztán jött a Miyuki Rocaille 6/0 Rococo 3279 - Chartreuse Pink SL és hozzá a Chartreuse long Magatama és kellett bele kontraszt szóval így jött össze. Vasárnap kezdtem el és ma két sor hiányzott. Méretes darab ez is 4 cm. Ami érdekes hogy két oldala van. Utoljára 2011 ben fűztem ceilini-t hát a kezdeten gondolkodtam pár percig hogy akkor most mit hogy de mindig nyerek! Imádom mit mondhatnék, már csak bele lehet költözni 
grin hangulatjel
 Puszi nektek!




Március 3. 
Szépséges napot. Nem volt se kedvem se ötletem a két hétben de ezzel megtört a jég. 
smile hangulatjel
Még sosem fűztem ilyen színekből...Ez itt egy kiállított darab mert annyira érzékeny a Red Metál matt superduó hogy nem is hordhatom. Ki is kellett cserélnem pár elemet közben. De nekem megérte, mert most ezek az aktuális színeim. 2 lyukú kaboson Light Coral, Red Metal Mat superduo, Op Dk Salmon 11/0, Crystal Astral Pink bicon, Labrador crescent gyöngy, Durocoat ezüst kása 11/0, 925-ös ezüst mágnes kapocs. Most ismét sok sok tervem van remélem meg is tudom valósítani. 
smile hangulatjel
 Ellad2 mintái mindig szerelem. 
heart hangulatjel
 Sziasztok! Oh majdnem elfelejtettem Thank you Perles & Co again all pearl. 
smile hangulatjel
 Hogy tetszik nektek?





Február 21.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése