Pages

2016. február 13., szombat

Szép Napocskát, bár ma szakadt az eső reggel de a virágoknak jó és ma nálam is kinyílt egy Patrick virág extra rózsaszínben. grin hangulatjel Amethyst, sötét bronz, írisz lila drop, márványos dárda, dragon 15ös kása. Már egy hét is eltelt hogy jelentkeztem. Nem tudtam mit fűzzek de most ismét sorba jönnek a tervek. Ez mellett készülőben van egy nagyobb projekt, vár a Swarovski biconokra. Tegnap megérkezett a rendelésem új gyöngyök várják sorukat. smile hangulatjel Én imádom ezt a virágot. smile hangulatjel Ti fűztök mostanában?



Sziasztok smile hangulatjel Sabine mintáját választottam. Az egyik legegyszerűbb és legszebb a mintái közül. Újra felhasználtam a rózsakvarc golyókat mert az előző kevésbé volt kontrasztos 1 évvel ezelőtt. Kapott higher metallic dragonfly 15ös kását és málnafoltos csiszolt gyöngyöket. smile hangulatjel és most ez az utolsó a betervezettek közül, most új csodákat fogok keresni. Sajnos amit szeretnék ahhoz megint kell gyöngy. Majd máskor. wink hangulatjel Csodaszép napot!! ui: A mintát a Perlen und Freundschaft könyvben találjátok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése