Pages

2015. december 28., hétfő

Ciao a tutti grin hangulatjel Elkészült a 2. Eau de Seurce. Ametiszt de szeretlek most. A páromtól kaptam ezt a különleges superduót heart hangulatjel ehhez rendeltem a Lilac Shadow Swarovski rivolit és az amethyst bicon-t. smile hangulatjel A színe pont ilyen, nem csal a fotó. Durocoat arany kásával fűztem. Nem is tudnék az ezüst és az arany között választani nekem mindkettő bejön. Van benne gold metallic sunshine Swarovski bicon. Hiába ami csillog az jöhet kilószámra. grin hangulatjel Tudom medál lázban vagyok, de készül most ehhez egy karkötő is.


Boldog Karácsonyt Lányok :O) Ma is hozok nektek valamit. smile hangulatjel Mégpedig Burgundy, pastel rose, rose, ezüst színekben. A medál nem kicsi ám smile hangulatjel Azt hittem kisebb. 4*4 cm. Gyöngyöket pótoltam mert nem volt elég így került bele csiszolt. Hát van ilyen nálam is hogy pótolni kell. Én szeretem 


Sziasztok, rég jelentkeztem smile hangulatjel Szóval. Ez nem egy egyszerű medál mert olyan stabil hogy csak na. A gyöngyök nagyon szorosan állnak így csak másodszorra sikerült úgy megfűzni ahogy kell. Én meg nem tudom elfogadni ami nem tökéletes számomra. A hiba az volt hogy létezik két fajta szuperduó. Erre most jöttem rá. A klasszikus cseh szuperduo meg a matubo. Az a különbség hogy a matubo alja teteje tehát a lyukon felüli és aluli rész vastagabb és hiába van miyukival fűzve nem lett szép. tehát a cseh szuperduó keskenyebb. smile hangulatjel Jó tanulás volt dupla munka. Ezért mondom mindig tanulni kell valamit. Ha ezt 3 évvel ezelőtt fűztem volna nem tudtam volna. Cérnával fűztem a belsejét, a külsejét meg damillal.A színről. Mivel sötétnek kell lennie belülről így világos szuperduó kellett.... a fiókban nekem ez volt a világos smile hangulatjel Nagyon ritkán fűzök fehérből de ezért én oda vagyok most. Ti?



2 megjegyzés:

  1. WOW! So many beautiful works of handicraft on your blog. I'm staying to watch :))) Best wishes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Betka!! also for a visit. Best wishes for you too. :)))

      Törlés