Pages

2016. január 26., kedd

Sziasztok!! smile hangulatjel Még tavaly októberben láttam meg a Bead&Button magazin 2015 júniusi számában ezt a medált, majd rá nemsokára meg is vettem hozzá a gyöngyöket de valahogy nem került sorba, halogattam. Aztán az egyik csoportban elkezdték fűzni hát persze hogy megjött a kedvem ehhez a medálhoz. grin hangulatjel Neki is láttam tegnap. Mivel az arany is közel áll hozzám és imádom, a Crystal mettallic sunshine Swarovski rivolit választottam ismét. A superduo sötétszürke de kéknek látszik, valamint full amber superduó és O gyöngyöt használtam. smile hangulatjelElméletileg superuno kellett volna de nem volt.



Hahóóó :)))) A képért mindent grin hangulatjel A kávét imádom a rózsaszínt úgy szintén. Mindez egy képen. Mivel nem volt nekem mindenből egyforma színű kása, delica stb. csak ezüstből így abból készült. Természetesen miyukit használtam mert ehhez az kellett. Meg Petra is galvanizáltat használt mindenből. Nekem az ezüstre esett a választásom. Rózsaszín meg azért mert nekem ez a színem mostanában meg úgy mindig. grin hangulatjel Nagyon nehéz beszerezni ezt a Rose Alabaster bicont egy webáruházból így rendeltem Németországból a Perlenhelgától. Szinte lehetetlen itthon ezeket beszerezni vagy kifogyott vagy nincsenek ilyen méretek. Szóval én ennek örülök. Idén még szeretnék ilyet természetesen más színekből de ahhoz fel kell készülni mindenből ugyanolyan színben. Az ezüst meg a rózsaszín amúgy is összeillik. A mintáról, nekem elég nehéz volt kinézni mit hogy meg hogy mivel tömjem ki, a segítségért köszönet Szőnyiné Judit nak. heart hangulatjel Csodás napot nektek!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése