Pages

2016. január 11., hétfő

Ciao smile hangulatjel , a 2015 ös év utolsó darabja. Még a nap is süt. A hozzávalókat külön rendeltem hozzá több webáruházból: 11/0 Delica 0355 matt rózsaszín/ DB0306 Matte Met Slate, Amethyst Swarovski bicon, Powder rose Swarovski tekla, 15/0 kása Met. Frost Antique Silver/ 4201 durocoat silver, 11/0 4201 Durocoat silver. Szeretem ezt a mintát, és nem is könnyű. A széleit sajátos módon alakítottam ki. Imádom a rózsaszínt. További szép napot nektek!


Szép Napot! Happyland mintájával fejeztem be 2015 öt és ugyanazzal nyitom smile hangulatjel Ugye nem bánjátok? A színek: Burgundy tekla és Amethyst bicon, Durocoat arany, rózsaszín és ametiszt delica. Ezt pedig a minta alapján fűztem már egy kis extrával. Nagyon szeretem ezeket színeket.


Jó reggelt. smile hangulatjel A megunhatatlan (nekem). A karamell delica a fényben csillog, igazán különleges. Szimpla 8 óra hossza smile hangulatjel Nagyon szeretem. heart hangulatjel Színek: Miyuki delica gyöngy 11/0 0389 - matt karamell, Lunasoft kaboson - smokie topaz - 24mm, Swarovski bicon (5328) 3mm, chalk white, Miyuki Delicas 11/0 DB1530 - Opaque Bisque weiß Ceylon, Miyuki kása 11/0 55038, Toho tartós rose gold kása 15/0




Kisütött a nap. heart hangulatjel Jupi! Karkötő lett volna....ha elég lett volna....a háromszög smile hangulatjel Majd ha lesz újra lesz hozzá karkötő is. Még nem tudom mikor. Színek: 15/0 kása 0599 antik rózsaszín, telt, Kheops gold, Burgundy 4mm, 11/0 kása 4202 durocoat arany, 3 mm metál arany csiszolt gyöngy.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése