Pages

2016. február 1., hétfő

Sziasztok Csajszik, Hááát kész a 2. Golden Sun. ...így még semmi nem csillogott mint ez a Swarovski Fekete 2xAB bicon. 2 okból lett fekete: 1. Azért mert ritka hogy mind a 3 bicon méretből van ugyanolyan színű, meg hogy milyen szín van a raktáromban delica kása stb. A 15/0 toho, a 11/0 kása cseh kása. 2. Ihlet: Nagyon szeretem a feketét meg egy bőr kabáthoz nagyon menő... megláttam Blacklady oldalán az ő fekete Goldenjét és ez lett belőle. Danke schön für Blacklady. heart hangulatjel Tegnap megfűztem az alapot még nem volt swari, ma befejeztem. Ó hát igen, láttam már pár gyöngyös csajszinál a rizses hátteret, bevált mert világos hátteret szerettem volna most nem a síma fehéret. smile hangulatjel Fogadjátok szeretettel wink hangulatjel Még mindig 5 cm az átmérője.



Virágos napot! smile hangulatjel Még mindig rajongok Patrick munkái iránt. Kipróbáltam ismét új gyöngyöket. Magenta az egyik legszebb szín. Szilvi köszönöm az együtt működést! heart hangulatjel smile hangulatjel


Ez olyan mint amikor lemész a búcsúba és a cukorka árusnál meglátod a sok féle színű édességeket. Ő is a kedvencem és felhasználtam az ezer éves dárdákat.



Halihó smile hangulatjel A kis katicám grin hangulatjel Ismét egy crescent gyöngyös virág. A gyönyörű szirmokat és a szín ihletet hálásan köszönöm Anitának. heart hangulatjel Nála láttam meg az ezüst fekete fehér piros kombinációt. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése